Wednesday, November 2, 2011

Topp 3 av #134

Da var det klart for topp 3 denne uka! Jeg har virkelig sittet og kost meg med alle bidragene fra forrige uke. En stor kopp kanelte og så benket jeg meg i den dype kontorstolen for å se gjennom alle bidragene nok en gang;)

Vinneren denne uka falt jeg pladask for. Helt ulik min egen stil og jeg syntes Linda har fått til noe helt unikt her. Stemningen i loen viser kreativitet, glede og ikke minst er det en spesiell fargeglød over hele siden:) Flotte fargekombinasjoner og søte detaljer.

Den neste jeg vil fremheve denne uka er Maria Therese. En ren og flott side. Liker sorthvitt bilde mot de sarte fargene. Flott med kraft til denne.

Den siste jeg vil vise frem er denne godbiten fra Randi Elisabeth. Jeg liker så godt stemplingen og at det ser helt ut som en mur de lener seg mot;) Stilig med skyggen og paraplyen. Jeg liker også godt sømmen rundt.

Her er ukas RAK, som går til Linda! Gratulerer. Send oss adressen din så sender jeg denne strax.))

3 comments:

Maria Therese said...

Takk for at du valgte meg som top 3 :)

Linda Brun said...

Nææææ...oijjjj... så glad jeg ble nå da... Så kjekt!!! Tusen takk vil jeg jo også si... :-))

inger synnøve said...

gratulerer alle tre :) 3 flotte bidrag :)