Saturday, July 16, 2011

Skisse # 121 og gjestedesigner

Da har vi kommet halvveis i sommeren, hvis det kan kalles sommer da...Jeg for min del venter fortsatt på det skikkelige godværet. Men det er vel et godt scrappevær for noen da ;-)


Denne uken har vi fått med oss Linda som vår gjestedesigner. Hun har scrappet et nydelig bilde av sønnen sin, og vi hr laget skissen etter LO'en hennes. Skissen er designet av Brit.
Vi lar Linda presentere seg selv:

Hei, jeg er Linda. En jente på 29, gift med Eirik og mamma til Jesper på 4 år. Som så mange andre begynnte jeg å scrappe da jeg ble gravid, og har vært hektet siden. Trives med å være kreativ og dokumentere oppveksten til Jesper, tenk for noen skatter dette er når han selv blir voksen! Noe av det kjekke med scrappingen er at det er så sosialt. Vi er noen venner som pleier møtes hjemme hos hverandre for å scrappe, skravle og spise god mat :) Store treff er også gøy! Jeg er med å arrangere Stortreff her i Egersund (www.scrappetreffegersund.blogspot.com) en gang i halvåret, sammen med blandt andre Brit (www.britshverdag.blogspot.com), vi koser oss med både planlegging og gjennomføring. Jeg gleder meg også stort til tidenes første scrapperally (www.scrapperally.blogspot.com) i høst. Det er Scrapshop (www.scrapshop.no), hvor jeg er med i det krative teamet som arrangerer dette. Vi har også en blogg (www.scrapshopbloggen.blogspot.com) hvor vi har månedlige utfordringer.

5 ting jeg ikke klarer med uten
Maling og malpensel, har den siste tiden blitt aldeles hektet på glimmer glam
Glimmer mist, eller annen spray maling
Stiftemaskinen og korkbrettet
Thickers i laaaange baner!
Hyssing

5 scrappere jeg lar meg inspirere stort av:
Vibeke (http://vibekescrapperogskryter.blogspot.com)
Ania (http://aniia.blogspot.com/)
Bente (http://scrapbloggenmin.blogspot.com/)
Ann Cicilie (http://justfollowthebutterflies.blogspot.com/)
Therese (http://taesj.blogspot.com/)

Her er Lindas løsning på skissen
Broggis
mi@

nabon
Lula
Carrin
Brit

Linda sponser denne lekre RAKen til en heldig vinner





4 comments:

Bente said...

Hei på dere:) Så dyktig gjestedesigner dere har fått denne uka:) og super skisse, den må jeg prøve meg på:))) Ønsker dere en fortsatt fin scrappesommer - med eller uten sol:P Klem fra Bente

Anonymous said...

The story

Her er min! :)

Anonymous said...

Der ble det en feil, gitt...

Slik! Skikkelig link!

mahlin said...

Det här var en av de mest inspirerande skisserna..någonsin! Sänder varma tankar åt Norge och tänder ett ljus!