Tuesday, March 1, 2011

7 jubileums-vinnere

Vi er helt overveldet over alle de flotte bidragene som kom inn
til vår feiring av skisse #100.
Hele 79 innsendte LOer, og ny rekord hos oss :)
Håper dere forstår hvor mye vi setter pris på dette.
Det er helt utrolig moro!
Vi har kost oss veldig med gjennomgangen av alle bidragene.
Og er nå klar til å vise frem de 7 som vil motta hver sin RAK fra oss :)

Carrin:
Jeg fallt fullstendig for denne av Anne Gerd. Veldig kreativt og ikke minst iøyenfallende med den sorte plata i midten! Gjorde sitt til at bildet kom til sin rett her. Herlig bruk av farger mot kraft bakgrunnen!

Anne Gerd har gått etter denne skissen:


Send oss adressen din, Anne Gerd, så får du denne lekre RAKen fra Carrin:


Lula:
Jeg velger denne siden av Camilla. Jeg elsker bakgrunnsarket med sin egen struktur.
Rent oppsett med lekne detaljer;) Personlig er jeg glad i skyer og stjerner og
du hadde begge deler! Flott sammensatt :)

Dette er skissa som Camilla har brukt:


Send oss adressen din, Camilla, så får du denne fine RAKen fra Lula:


Broggis:
Jeg velger meg denne LOen fra kreativekikki som er
scrappet etter skisse #93.
Jeg elsker alle de flotte fargeglade detaljene mot det hvite,
og ikke minst alle splattene!
Ikke minst synes jeg det er en utrolig artig dokumentasjon på saker
som av erfaring
går raskt i glemmeboka! Takk for inspirasjonen!


Dette er skisse #93 som kreativekikki har gått etter:


Send oss adressen din, så kommer det pakke i posten fra Broggis :)


Brit:
Jeg falt for denne herlige LOen fra Karin. Likte kjempegodt stemplingen rundt
kanten, og skriften på bildet. De skyene og seilbåten var jo bare så søte!
En herlig LO som virkelig fikk meg til å lengte etter sommeren :)
Tusen takk for inspirasjon!

Skissen som Karin har fulgt:

Send oss adressen din, Karin, så kommer denne RAKen i posten fra Brit.


HegeAL:
Jeg har valgt meg denne lekre LOen av Tæsj. Det er en drømmende side
med nydelige detaljer, og et helt fantastisk flott bilde! Veldig fint med malingen som går
gjennom bildet. Tusen takk for inspirasjon!

Dette er skissa som Tæsj har tolket:

Send oss adressen din, Tæsj, så får du denne fine RAKen fra HegeAL :)


Mi@:
Jeg kunne ikke annet enn å velge denne fargeglade herligheten som Ania har scrappet. Jeg digger den lekne stilen hennes og fargebruken og alle de kule detaljene hun er så flink til å bruke. Hun er også utrolig flink med bilder, og har ofte bilder fra uvante vinkler. Jeg digger også hvordan hun klarer å fange hverdagsøyeblikkene og skrive morsomme tekster. Ikke rart jeg har digga denne dama lenge! Takk for inspirasjon! :-)

Denne skissen var det Ania gikk etter:

Og denne RAKen fra Mi@ er din, Ania :) Så bare send oss adressen din.


Lene/Nabon:
velger meg denne av Camilla!

Synes den var helt nydelig, litt anderledes, vakker, flott og bare helt perfekt!!
Elsker alle de nydelige detaljene, og fikk nesten åndenød da jeg åpnet denne!

Denne er bare PERFEKT!

Gratulerer som min vinner!

Denne skissa var det Camilla gikk etter:


Camilla, send oss adressen din, så får du denne fine RAKen av Nabon :)


7 comments:

Gunn-Elin said...

Gratulerer alle sammen. Og gratulerer så mye til dillajentene med 100 uker og 100 skisser.
Klem Gunn-Elin

Camilla said...

Så utrolig flotte bidrag! Gratulerer alle sammen! :)

Camilla

Cecilie said...

Så utrolig mange fine bidrag.
Gratulerer alle sammen!

Karin said...

Tusen tack! Är så glad att min layout är en av vinnarna. Massor av fantastiska och inspirerande layouter och skisser.
Kram från Karin

Anonymous said...

Oi,wow,så utrolig stas,tusen takk!! Har ikke sett dette før nå jeg! Og gratulerer til de andre!

Stor klem

Milla said...

Ååå :D Så veldig veldig moro!! Tusen takk, en ære å være blant vinnerne på selveste jubileumsutfordringen :D Og gratulerer til alle dere andre også!

klem, Camilla

Ania said...

Oioi, takk takk!! Ikke minst for flotte ord, *blush*! :)