Tuesday, March 23, 2010

Dilla på 7

Nok en gang kan vi bøye oss i støvet for alle bidragene som tikker inn uke etter uke.
Nivået er høyt og kreativiteten blomstrer i takt med våren her.
Vi har dukka i galleriet nok en gang og lett etter cremen av iskremen her.
Gjør dere klar for Dilla på 7.

Carrin:
"Min favoritt denne gang var denne av Annette. En skikkelig gutte LO med alt av farger og kult stæsj den fortjener! Takk for masse inspirasjon!"


Broggis:
Denne uka vil plukker jeg ut denne LOen av toto og tutu. Får nesten kalde gys av denne, pga de flotte vinterfargene! Lekre detaljer!


Lula:
Jeg digger Sabeltann! Han er bare konge Denne siden av Grethe syntes jeg var knallfin og digget alt det orange. De skjulte pengene , sømmen og knappene var lekre detaljer. Virkelig en flott løsning på skissa


Nabon:
Jeg vil ha denne av Marie! Digger den lekne stilen, fargen og det søte bildet! Digger lagene, og skulle ønske jeg kunne scrappe sånn!!!

I LIKE!


Brit:
Denne uken velger jeg meg denne stilige LOen fra Caroline.
Nydelige farger, og et flott bilde. Elsker bruken av glimmermisten. Og det var utrolig stilig med de grillspydene 
En lekker LO!!!


Hege:
Jeg digger denne kule gutteLOen til mammantJesper! Herlige farger og kjempekult med tilfeldig søm her og der!!


Mi@:
Jeg velger meg denne av Livert. Ei ordentlig sommerstemning over denne. Fine herlige farger og et harmisk uttrykk over LO`en. Nydelig!


Gratulerer til dere 7!



5 comments:

Guylaine Seyer said...

all beautiful LO
I love them all
I wish I could read it!!

Caroline said...

weeee :D min LO min LO!!

Takk for gode utfordringer skissedilla! :)

Marie said...

oj oj, tak fordi I valgte mit layout. Er meget stolt :)

Anonymous said...

Tusen, tusen takk Broggis for at du smeltet for min is-LO (he, he tok dere den! ☺)

Vil også takke masse for all inspirasjon dere gir oss gjennom lekre skisser og egne løsninger og gjennom alle de flotte bidragene dere får inn hver uke!!!

Anonymous said...

Gratulerer med flotte bidrag.