Tuesday, September 22, 2009

5 vi har dilla på:)

Nok en uke med masse flotte bidrag!

Tusen takk alle sammen! Vi har plukket ut noen av våre favoritter også denne uka:)

Nabon likte MonaVs LO. Flotte farger, flotte bilder av en fin modell. Mona leverer flotte hver gang. Lekre detaljer og blonde.
Lula: "Ukas valg falt på denne behagelige loen av SivAnne. Rent oppsett og fargene harmonerer med bildene. Fryd for øyet!. Lekker pynt, likte spesielt godt det grønne utklipte grenen. Takk for inspirasjon!"

HegeALs favoritt er denne laget av Pia Iris Kult med knytinga oppe på arket og at mønsterarket tar igjen det gule i bildene!

Broggis har plukket frem LOen fra Lene:
Elsker de grønne detaljene, sømmen og femtallet som er uthevet.


Mi@ sin dille er Xtina. Hun er et unikum med detaljer, og denne er ingen unntak. Jeg vet ikke om mange som kan pynte slik med blomster som henne. Nydelige bilder av en fornøyd gutt kommer godt i fokus.

6 comments:

Tone-supermonster said...

Her var det sååå mange flotte vinnerbidrag! Takk for herlig inspirasjon.

MonaV said...

Nabon, tusen takk for at du valgte min. Det setter jeg veldig stor pris på:):)
Virkelig mange flotte vinnerbidrag her. Gratulerer alle sammen.

Siv Anne said...

Tusen takk Lula for at du valget min denne gangen. Veeeldig koselig :)
Mange flotte vinnerbidrag her,
Gratulerer til dere.
En flott ettermiddag ønskes alle sammen.

pia iris said...

tusen takk HegeAL for at du valgte min LO.
både min skisse og min LO, virkelig glad for det.
klem fra pia.

Lene said...

Så kjempekoselig at noen hadde dilla på LOen min! Takk Broggis!
Jeg må si det er en ære med så mange flotte bidrag dere får inn!
Hilsen Lene

{ Kristina } said...

Tuuusen takk for at min er blitt valgt også! MojoOooo! :D